

Składa się z 3 etapów:
- Etap informacyjny - informujemy o specyfice PRONOVO i systemie pracy.
- Etap kompetencyjny - sprawdzamy w rozmowie i testach kompetencje kandydatów.
- Etap testowy - kandydat ma szansę zobaczyć a także spróbować w praktyce jak pracuje doradca Pronovo.
Nie prowadzimy rekrutacji non-stop za co przepraszamy. Jest to spowodowane faktem, iż nasz zespół doradców jest ograniczony wielkością i rozbudowujemy go w tempie pozwalającym na profesjonalne wprowadzenie i wyszkolenie nowego doradcy. Ta inwestycja jest czasochłonna.
Oczywiście prowadzimy okresową rekrutację i wówczas ogłaszamy to w mediach.
DORADCA KLIENTA
PROFIL KANDYDATA
Doradca Klienta Pronovo to osoba, która:
-
posiada wykształcenie wyższe lub jest w trakcie jego zdobywania
- dobrze zna topografię powierzonego obszaru działania oraz posiada prawo jazdy kategorii B oraz praktykę jako kierowca
- jest zorganizowana i sumienna
- jest dojrzała emocjonalnie i cierpliwa w pracy z klientami
- lubi kontakt z ludźmi i ma wysoki poziom asertywności oraz kultury osobistej
- posiada doświadczenie w aktywnej pracy z klientem (kontakt poza biurem)
- rozumie znaczenie standardów obsługi klienta i stosuje je w praktyce
- jest otwarta na nowe wyzwania i na uczenie się nowych umiejętności
- wiąże z pracą w nieruchomościach swoją przyszłość zawodową
DORADCA KLIENTA system pracy
Pracuje z nami w oparciu o kontrakt. Jego wynagrodzenie jest prowizyjne. Pracuje poza biurem. Spotkania w biurze są sporadyczne i w większości przypadków związane z szkoleniami na sali. Przez cały okres pracy znajduje się pod opieką coacha, który szkoli go na zasadzie "on the job training" czyli w trakcie kontaktów z klientem.
Jego praca polega na opiece nad Klientami (kupującymi i sprzedającymi). Centrum Informacji PRONOVO do każdego Klienta automatycznie przydziela doradcę, który pracuje tak aby zaspokoić oczekiwania swoich klientów poszukujących nieruchomości jak i przygotowuje i przeprowadza prezentację nieruchomości z naszej oferty. Opieka to znajdowanie ofert nieruchomości trafiających w potrzeby osób poszukujących nieruchomości. Oferty Doradca pozyskuje samodzielnie. Program CRM Pronovo znacznie ułatwia to zadanie. Atrakcyjne oferty są przez niego prezentowane Klientom. Opieka nad Klientem to praca zespołowa w Pronovo tak więc doradca musi być nastawiony na pracę w zespole i dobrze się czuć jako "team player".
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko DORADCY KLIENTA.
Osoby zainteresowane pracą w Pronovo prosimy o nadsyłanie aplikacji składających się z CV oraz Listu Motywacyjnego. Na tym etapie interesują nas szczególnie powody z jakich kandydat chce wybrać lub wybrał pracę w nieruchomościach oraz dlaczego uważa, że odniesie sukces i osobistą satysfakcję w pracy w naszym zespole.
Adres do nadsyłania aplikacji: oferty@pronovo.pl
Dziękujemy za aplikacje i jednocześnie przepraszamy ale skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
